REGULAMIN PROGRAMU
“KARTA STAŁEGO KLIENTA TURLAJ KLOPSA”

Karta Stałego Klienta wydawana jest w formie papierowej i przyznawana jest każdej
zainteresowanej osobie będącej klientem Turlaj Klopsa.

Jest ona bezimienna, bez określonego terminu wykorzystania. Upoważnia ona do uzyskania rabatu
 lub zestawu za 1 zł na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, przy zakupie potraw
oferowanych przez firmę Turlaj Klopsa, zlokalizowaną w 4 miejscach: lokal na ul. Karmelickiej 60
oraz w foodtruck’ach: Turlaj Klopsa Nowa Huta al. Jana Pawła II 232, Turlaj Klopsa Kazimierz ul.
Ciemna 4 oraz Turlaj Klopsa Stare Miasto al. Juliusza 3. Karta wydawana jest w każdej w
wyżej wymienionych lokalizacjach i dotyczy tylko zamówień stacjonarnych.

Jak uzyskać rabat lub zestaw za 1 zł?

Za każdą transakcję o wartości min. 20 zł można odebrać 1 pieczątkę, przybijaną na karcie stałego
klienta. Pieczątki przyznawane są tylko przy zamówieniach stacjonarnych (na miejscu lub na
wynos), nie ma możliwości uzyskania pieczątki przez zamówienie online poprzez aplikacje
partnerskie. 

Przy zebraniu 3 pieczątek, właścicielowi karty przysługuje rabat 15% na wybraną potrawę.
Przy zebraniu 6 pieczątek, właścicielowi karty przysługuje rabat 50% na wybraną potrawę.
Przy zebraniu 9 pieczątek, właściciel karty może odebrać wybraną potrawę za 1 zł.
Wyżej wymienione rabaty dotyczą tylko zestawów małych lub dużych, nie można uzyskać
rabatu na zupę, deser lub napój.

Przy każdorazowym użyciu zebranych pieczątek, karta stałego klienta jest zabierana.
Rabaty z zebranych pieczątek nie pokrywają się.

Rabaty z zebranych pieczątek nie łączą się innymi rabatami. Należy wybrać tylko jednej rodzaj przysługującej promocji.