TOO GOOD TO GO

Do czego służy aplikacja?

Ideą aplikacji Too Good To Go jest zapobieganie marnowaniu żywności. Umożliwia ona użytkownikom wykupienie nadwyżek żywności w formie niesprecyzowanych "paczek niespodzianek". Klienci odbierają paczki osobiście w ustalonych przez dany lokal okienkach czasowych, ratując posiłki, które w innym wypadku wylądowałyby w koszu.

Jaka jest wartość paczki?

Każda pojedyncza paczka ma wartość około 40PLN (zakres wartości paczki: 37- 45PLN), za co korzystający z aplikacji zapłacą 12,99PLN plus ewentualne dodatkowe koszta opakowań (więcej w sekcji "co z opakowaniami?").

Co mogę znaleźć w paczce?

W paczce Too Good To Go odebranej z każdej naszej lokalizacji znajdować się mogą takie produkty, jak: zupy, ciasta, torty, desery, dania obiadowe, napoje - czyli wszystko, co jest dostępne w sprzedaży we wszystkich punktach Turlaj Klopsa.
Ze względu na obecność oferty śniadaniowej jedynie w naszym lokalu przy ul. Karmelickiej 60, paczki Too Good To Go pochodzące stamtąd mogą zawierać dodatkowo bajgle, foccacie, gofry, różnego rodzaju wypieki - cynamonki, croissanty, drożdżówki (także w wersji pszennej). Ponadto, w nielicznych przypadkach, paczki mogą zawierać także produkty z poza regularnej sprzedaży, a zawarte w ofercie okazjonalnej (np. świątecznej) lub cateringowej, tj: pasty do chleba, sałatki, kanapki, pasztet roślinny, donuty, muffinki, kotleciki roślinne, bezglutenowe pierogi itp.
Zgodnie z ideą aplikacji, w zawartość paczki wchodzą produkty, które nie zostały sprzedane do końca dnia i miałyby ulec zmarnowaniu.
W paczce znajdować się mogą więc także składowe dań, które nie tworzą pełnego zestawu obiadowego lub śniadaniowego (np. kasza
z klopsami bez sosu, ryż z gulaszem bez klopsów, półprodukty - pasty, pieczywo, warzywa, tofu, słodkie
i wytrawne kremy itp), zestawione w takich ilościach, aby osiągały deklarowaną wartość kwotową.
W skład paczki wchodzić mogą także produkty z pewnymi wadami wizualnymi (takimi jak np. pęknięty kawałek ciasta) oraz produkty wymagające odgrzania przed spożyciem.
WSZYSTKIE POZYCJE W NASZYCH PACZKACH SĄ 100% WEGAŃSKIE
Produkty zawarte w paczkach zalecamy spożyć jak najszybciej po odbiorze, tego samego dnia. Jest to żywność o krótkim terminie przydatności - prosimy
o nie przetrzymywanie produktów przez dłuższy czas poza lodówką, ponieważ skraca to ich żywotność. Nie bierzemy odpowiedzialności za reakcje niepożądane po spożyciu produktów nieodpowiednio przechowywanych przez klienta, czy przetrzymywanych zbyt długo.

Co z opakowaniami?

Opakowania na Too Good To Go są dodatkowo płatne. W miarę możliwości, produkty pakujemy zbiorczo (tj. np. kilka kawałków deseru do jednego opakowania).
Poza wybranymi okolicznościami, możliwe jest zapakowanie zestawów do własnych opakowań klienta, dzięki czemu uniknie się wniesienia opłaty za opakowanie.
Wyjątkiem będą następujące okoliczności:

- odbiór zamówienia w ostatnich 10 minutach funkcjonowania punktu lub już po zamknięciu punktu (w takich sytuacjach dania zostają domyślnie nałożone do opakowań jednorazowych)
- inny przypadek, w którym danie jest już wcześniej nałożone do opakowania jednorazowego (np. gdy jest to zamówiony telefonicznie zestaw, po który ktoś się nie pojawił)
Koszt opakowań:
Torba papierowa 0,5 zł
Opakowanie na zestaw obiadowy 0,6 zł
Opakowanie na deser 0,8 zł
Opakowanie na zupę 0,6 zł

Problemy i ich rozwiązania

Moja paczka została anulowana tuż przed odbiorem. Dlaczego?
W nieliczych przypadkach zdarza się, iż mimo, że początkowo wydawało się, że zostanie nam niesprzedany towar, pod koniec dnia nachodzi nas fala klientów, którzy wyjadają nasze posiłki do zera. W takich wypadkach jesteśmy zmuszeni anulować paczkę, ponieważ nie mamy do niej co włożyć 🙁
Paczka zawiera alergeny, których nie mogę spożywać.
W naszych paczkach umieszczamy produkty, które nie uległy sprzedaży do końca dnia. Nie mamy niestety możliwości personalizacji paczek i dobrania ich według osobistych preferencji czy zaleceń zdrowotnych. Jeśli masz jakieś alergie pokarmowe - zadzwoń na punkt przed odbiorem paczki i dopytaj, czy jest prawdopodobieństwo, że paczka będzie zawierała dany alergen. Poinformujemy Cię o realnych szansach dostania paczki dostosowanej
do Twojej diety.
Nie satysfakcjonuje mnie zawartość paczki.
Jeśli Twoim zdaniem wartość paczki odbiega od deklarowanej wartości, skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie celem wyjaśnienia sprawy. Dla ułatwienia, podaj godzinę odbioru paczki oraz zrób zdjęcia posiłków. Prześledzimy monitoring celem ustalenia przebiegu przygotowywania paczki i rozpatrzymy Twoją reklamację.
Pamiętaj jednak o idei aplikacji ("nie marnuję") - indywidualne preferencje smakowe czy oczekiwania względem konkretnej zawartości nie są podstawą do reklamacji paczki.
Nie zdążył_m odebrać paczki, co teraz?
Po pierwsze - jak najszybciej skontaktuj się z punktem odbioru, by ustalić, czy istnieje możliwość odebrania paczki poza godzinami odbioru deklarowanymi w aplikacji. Czasem zdarza się, że personel jest w miejscu pracy dłużej niż wynosi deklarowany czas odbioru i wykonuje czynności porządkowe, często przy zamkniętych oknach foodtrucka czy zamkniętych drzwiach lokalu. W takich przypadkach wciąż istnieje opcja odbioru paczki.
Jeśli jednak personelu nie ma już na miejscu, a Twoja paczka zostaje nieodebrana, skontaktuj się z nami, by uzyskać informację, czy będzie się ona nadawała do odbioru jeszcze w dniu następnym - wybrane pozycje, takie jak donuty, muffinki czy croissanty mogą nadawać się do spożycia także dnia następnego, choć w niektórych przypadkach ich jakość może ulec obniżeniu (poprzez np. wysuszenie z zewnątrz). Warto jednak dowiedzieć się, czy paczka będzie się nadawać do odbioru, ponieważ nie ma możliwości zwrotu środków w przypadku wykupionej, a nieodebranej paczki.